Lego paziņoja, ka tā ieņēmumi pagājušajā gadā pieauga un ka līdz šim ir izvairījusies no lieliem zaudējumiem, ko rada jaunais koronavīruss, un plāno turpināt atvērt veikalus Ķīnā, uzliesmojuma epicentrā.
Pēc tam, kad Dānijas rotaļlietu uzņēmums trešdien paziņoja tīrās peļņas pieaugumu par 3% līdz 8,3 miljardiem kronu (1,2 miljardiem USD), izpilddirektors Nīls B. Kristiansens sacīja, ka grupa prognozē koronavīrusa uzliesmojuma traucējumus tieši piegādes ķēdēs.
“Īstermiņā to ir grūti pateikt, taču šķiet, ka mēs neesam tik neaizsargāti, galvenokārt tāpēc, ka ražojam reģionālā mērogā,” Christiansen teica The Associated Press.
Lego ražo Meksikā Amerikas tirgum, Ķīnā – Āzijas tirgum, un Eiropai produkcija tiek ražota no rūpnīcām Čehijas Republikā un Dānijā.
Christiansens sacīja, ka slaveno krāsaino celtniecības bloku ražotājs turas pie sava plāna atvērt vēl 80 veikalus aptuveni 20 Ķīnas pilsētās, kas “joprojām ir stratēģisks izaugsmes tirgus”.
Lego ir 570 veikali visā pasaulē, uz kuriem ir rotaļlietu izgatavotāja logotips.
Turklāt Kristiansens paziņoja, ka Lego ir attīstījis savu e-komercijas klātbūtni partneru platformās un nesen atjaunoja partnerattiecības ar Ķīnas tehnoloģiju gigantu Tencent kā daļu no plāniem iesaistīt patērētājus un pircējus.
Lego, kas atrodas Billundā, Dānijas rietumos ir privāts uzņēmums, paziņoja, ka tā 2019. gada pilna gada ieņēmumi ir pieauguši par 6% līdz 37,9 miljardiem kronu (5,7 miljardiem USD). Tas ir “neskatoties uz nozīmīgiem ieguldījumiem ilgtermiņa izaugsmes iniciatīvās”, sacīja izpilddirektors. Lego redzēja, ka patērētāju pārdošanas apjomi visā pasaulē 2019. gadā pieauga par 5,6%, salīdzinot ar 2018. gadu.
“Mēs esam redzējuši pozitīvu pārdošanas pieaugumu, bet citiem – negatīvu pieaugumu,” sacīja Kristiansens.
Patērētāju pārdošanas apjomi pieauga visos tirgos.